Radyocular.com
Yerel Radyolar

Gülay Kankalp Yeniden Mikrofon Başında!

gülaykankalp

 

Anne olması sebebiyle ilk iki ay yayında olamayan Gülay Kankalp, 5 Ekim Pazartesi günü itibariyle yeniden mikrofon ile buluştu.

Kankalp, Kafe Gülay programıyla hafta içi her sabah 08:00 – 10:00 saatleri arasında Radyo Ostim’de ve 13:00 – 15:00 arası X Radyo Nostalji’de tekrardan sevenleriyle buluştu.

Yeni yayın dönemiyle birlikte mikrofona kavuşan Kankalp’i tebrik ediyor ve başarılar diliyoruz.

Related posts

Radyocular Terörü Lanetledi!

radyocular
10 yıl ago

Dijibox’dan Tarkan Radyosu!

radyocular
11 yıl ago

Karadeniz FM Genel Yayın Yönetmeni Değişti

radyocular
6 yıl ago
Exit mobile version